Klacht indienen

Jammer dat je ontevreden bent

Vul het klachtenformulier hieronder in en leg je klacht aan ons uit. Nadat we je klacht hebben ontvangen bevestigen we je dat we deze hebben ontvangen en nemen we binnen 14 werkdagen contact met je op. Wij proberen je dan meteen een oplossing of heldere uitleg te geven of vertellen je wanneer je een antwoord van ons mag verwachten.

Klachtenformulier

In beroep gaan

Dan kan je in beroep gaan tegen onze beslissing. Om in beroep te gaan leg je ons nogmaals de klacht voor en geef je ons een toelichting en eventueel aanvullende documenten die jouw mening in het geschil nader toelichten.

Niet tevreden met onze reactie op het beroep

Ben je na ons antwoord of de uitleg nog niet tevreden? Dan kan je binnen 3 maanden na ontvangst van de beslissing van Robuust Hypotheken contact opnemen met het Klachten Instituut Financiele Dienstverlening. Het Kifid is er om jou bij te staan bij het behandelen van jouw klacht over een financieel product, het is ook mogelijk om je klacht voor te leggen aan een burgerrechter.

  • Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
  • T.a.v. Ombudsman Financiële Dienstverlening
  • Postbus 93257
  • 2509 AG Den Haag
  • www.kifid.nl