Toegankelijkheid links Ga naar de hoofdinhoud
Ik ben consument Ik ben adviseur Over ons Zoeken

We vinden het jammer te horen dat je ontevreden bent.

Stuur ons je klacht

Een klacht indienen kan op de volgende manieren:

Beschrijf je klacht zo duidelijk als kan en vermeld indien mogelijk je leningnummer. 

Wat doen we nadat we je klacht hebben ontvangen?

Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging. We nemen binnen 14 werkdagen contact met je op. We proberen je dan meteen een oplossing of heldere uitleg te geven of vertellen je wanneer je een antwoord van ons mag verwachten. 

STAPJE VERDER

Niet tevreden met ons antwoord?

Dan kan je in beroep gaan tegen onze beslissing. Om in beroep te gaan leg je ons nogmaals de klacht voor en geef je ons een toelichting en eventueel aanvullende documenten die jouw mening in het geschil nader toelichten. 

NOG EEN STAPJE VERDER

Niet tevreden met onze reactie?

Ben je na ons antwoord of de uitleg nog niet tevreden? Dan kan je binnen 3 maanden na ontvangst van de beslissing van Robuust Hypotheken contact opnemen met het Klachten Instituut Financiele Dienstverlening. 

  • Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
  • T.a.v. Ombudsman Financiële Dienstverlening
  • Postbus 93257
  • 2509 AG Den Haag
  • www.kifid.nl

Het Kifid is er om jou bij te staan bij het behandelen van jouw klacht over een financieel product, het is ook mogelijk om je klacht voor te leggen aan een burgerrechter.