-
Mijn Robuust is jouw persoonlijke online omgeving waar je 24 uur per dag inzicht hebt in jouw hypotheekgegevens. In deze omgeving vind je alles over je hypotheek en kun je je hypotheekzaken gemakkelijk zelf regelen. Wat kun je met Mijn Robuust?
- Je actuele hypotheekgegevens inzien.
- Jaaropgaves en renteverlengingsvoorstellen bekijken en downloaden.
- Extra terugbetalen op je lening.
- Bouwdepot declaraties indienen.
- Je gegevens veranderen.
- Rentemiddeling aanvragen.
- Een nieuwe rentevasteperiode kiezen als je hiervoor in aanmerking komt.
- Een aflosnota aanvragen.
- Een overlijden melden.
- Toestemming aanvragen voor verhuur van je woning.
Naar Mijn Robuust
-
Ga naar Mijn Robuust en voer je e-mailadres en wachtwoord in. Nadat je op inloggen klikt, ontvang je op je mobiele nummer een sms met daarin een code. Als je deze code invoert in het inlogscherm, dan kun je inloggen. Heb je nog geen account voor Mijn Robuust? Kies dan voor registreren.
-
Nadat je hypotheek is gepasseerd, ontvang je een welkomstbrief met jouw registratiecode per post. Je ontvangt deze binnen enkele werkdagen nadat wij van de notaris een kopie van de getekende hypotheekakte hebben ontvangen. Heb je deze registratiecode niet ontvangen? Vraag dan hier de registratiecode aan via de knop ‘Registreren‘. Binnen enkele werkdagen ontvang je de registratiecode per post.
-
Je vraagt een nieuwe registratiecode aan door in het inlogscherm te kiezen voor ‘Registreren‘. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een nieuwe registratiecode per post.
-
De registratiecode is tot 3 maanden na de datum op de brief geldig. Is je registratiecode verlopen? Dan vraag je eenvoudig een nieuwe registratiecode aan door in het inlogscherm te kiezen voor ‘Registreren‘. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een nieuwe registratiecode per post.
-
Ja, dat kan. Log eerst in met jouw oude e-mailadres. Ga in je account naar ‘Mijn lening‘ en 'Persoonlijke gegevens‘ en wijzig je e-mailadres. Je kunt nu inloggen met je nieuwe e-mailadres. Ben je je wachtwoord vergeten? Neem dan contact met ons op via 010-242 1590. Wij passen je e-mailadres voor je aan in ons systeem en sturen je een nieuwe registratiecode per post. Hiermee registreer je je opnieuw met je nieuwe e-mailadres.
-
Ben je nog in het bezit van je oude telefoonnummer? Dan kun je jouw telefoonnummer veranderen in Mijn Robuust. Log in en ga naar ‘Mijn lening‘ en vervolgens naar ‘Persoonlijke gegevens‘. Ben je niet meer in het bezit van je oude telefoonnummer? Neem dan contact met ons op via 010-242 1590. Wij passen je telefoonnummer voor je aan in ons systeem en sturen je een nieuwe registratiecode per post. Hiermee registreer je je opnieuw met je nieuwe telefoonnummer.
-
Je wijzigt je wachtwoord door in Mijn Robuust te kiezen voor 'Mijn lening' en vervolgens 'Persoonlijke gegevens'.
-
Ja, dat is mogelijk. Neem contact op met Robuust Hypotheken via 010-242 1590 of stuur een e-mail naar hallo@robuusthypotheken.nl. Jouw partner ontvangt de registratiecode vervolgens per post.
-
Je moet dan een nieuwe activerings aanvragen. Via de inlogpagina kan je dit meteen doen door te klikken op 'Registratiecode aanvragen'. Binnen enkele werkdagen ontvang je de nieuwe activeringscode per brief.