We vinden het jammer te horen dat je ontevreden bent.

Je kunt je klacht op de volgende manieren indienen:

  • Stuur ons je klacht
    Vul het klachtenformulier hieronder in en leg je klacht aan ons uit. 
  • Wat doen we nadat we je klacht hebben ontvangen?
    Nadat we je klacht hebben ontvangen bevestigen we je dat we deze hebben ontvangen en nemen we binnen 14 werkdagen contact met je op. Wij proberen je dan meteen een oplossing of heldere uitleg te geven of vertellen je wanneer je een antwoord van ons mag verwachten
  • Ben je niet tevreden met ons antwoord op je klacht?
    Dan kan je in beroep gaan tegen onze beslissing. Om in beroep te gaan leg je ons nogmaals de klacht voor en geef je ons een toelichting en eventueel aanvullende documenten die jouw mening in het geschil nader toelichten.
  • Niet tevreden met onze reactie op het beroep
    Ben je na ons antwoord of de uitleg nog niet tevreden? Dan kan je binnen 3 maanden na ontvangst van de beslissing van Robuust Hypotheken contact opnemen met het Klachten Instituut Financiele Dienstverlening.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
T.a.v. Ombudsman Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl 

  • Het Kifid is er om jou bij te staan bij het behandelen van jouw klacht over een financieel product, het is ook mogelijk om je klacht voor te leggen aan een burgerrechter.

Ik heb een klacht

Dank je wel voor je bericht. We vinden het jammer dat je ontevreden bent en we nemen je klacht in behandeling. 

Vriendelijke groet, 

Team Robuust Hypotheken