Coronavirus

Coronavirus en je Robuust hypotheek

De situatie waarin we nu leven is voor ons allemaal nieuw. We snappen dat de huidige situatie veel vragen met zich meebrengt. Ook in deze onzekere tijd doen we er alles aan om je de gebruikelijke dienstverlening aan te bieden. We volgen het nieuws op de voet en informeren je op deze pagina over nieuwe ontwikkelingen binnen onze dienstverlening. Maak je je zorgen hoe het zit met je hypotheek tijdens de coronacrisis? We helpen je graag verder.

Betalingsproblemen door de coronacrisis

Ben je door de coronacrisis je baan verloren? Of verwacht je een terugval in je inkomen waardoor het terugbetalen van je hypotheek lastig is of niet lukt? Dan willen we je zo goed mogelijk helpen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij bekijken samen naar jouw situatie en hoe wij kunnen helpen. Bel ons op 010 - 242 1591 of stuur een e-mail naar bijzonderbeheer@robuusthypotheken.nl. Dan kijken we samen wat voor jou de beste oplossing is.

Je bouwdepot verlengen

Is je verbouwing niet binnen de geldigheid van het bouwdepot afgerond? Bijvoorbeeld doordat bouwers of aannemers niet op locatie konden zijn? We kijken graag samen naar jouw persoonlijke situatie. Neem contact op via 010-242 1590 of hallo@robuusthypotheken.nl 

Je hypotheek passeert later

Passeert je hypotheek net buiten de offertegeldigheid omdat de notaris afspraken moest verzetten door de coronacrisis? We bekijken per persoonlijke situatie hoe we je kunnen helpen. Neem contact op via 010-242 1590 of stuur een e-mail naar hallo@robuusthypotheken.nl

Heb je een Robuust hypotheek aangevraagd?

Een hypotheek aanvragen bij Robuust Hypotheken blijft gewoon mogelijk. We hebben het aanvragen van een nieuwe hypotheek voor jou en de adviseur zo makkelijk mogelijk gemaakt. Neem met vragen over je lopende aanvraag contact op met je adviseur.

Er zijn een paar wijzigingen in onze dienstverlening voor het zo veilig en verantwoord mogelijk afsluiten van jouw hypotheek:

  • Wij staan advies op afstand toe. Hetzelfde geldt voor het vaststellen van jouw identiteit. Je adviseur kan je precies vertellen hoe dit werkt.
  • Een digitale handtekening is tijdelijk toegestaan. Als je een hypotheek aanvraagt moeten er een aantal documenten getekend worden. Voor het ondertekenen hoef je dus niet naar je adviseur toe.

Heb je een andere uitdaging die het gevolg is van deze coronacrisis?

Ook dan beoordelen we jouw individuele situatie en bekijken we hoe we hierin kunnen helpen. Neem contact op via 010-242 1590 of via e-mail hallo@robuusthypotheken.nl


Heb je nog andere vragen?