Coronavirus

Coronavirus en je hypotheek

De situatie waarin we nu leven is voor ons allemaal nieuw. We snappen dat de huidige situatie ook vragen met zich meebrengt. We volgen het nieuws op de voet en informeren je over nieuwe ontwikkelingen binnen onze dienstverlening.

 

Heb je een Robuust hypotheek?

Ook in deze onzekere tijden doen we er alles aan om je de gebruikelijke dienstverlening aan te bieden. Er zijn situaties die om een andere aanpak vragen. Een aanpak afhankelijk van jouw persoonlijke situatie.

Betalingsproblemen door inkomensverlies

Heb je te maken met inkomensverlies waardoor het terugbetalen van je hypotheek lastig is of niet lukt?  Neem contact met ons op. Wij bekijken per situatie hoe wij kunnen helpen. Bel ons op 010 242 1591  of stuur een e-mail naar bijzonderbeheer@robuusthypotheken.nl 

Je bouwdepot verlengen

Is je verbouwing niet binnen de geldigheid van het bouwdepot afgerond? Bijvoorbeeld doordat bouwers of aannemers niet op locatie konden zijn? Webekijken jouw persoonlijke situatie. Neem contact op via 010-242 1590 of hallo@robuusthypotheken.nl 

Je hypotheek passeert later

Passeert je hypotheek net buiten de offertegeldigheid omdat de notaris afspraken moest verzetten door de coronacrisis? We bekijken per persoonlijke situatie hoe we je kunnen helpen. Neem contact op via 010-242 1590 of stuur een e-mail naar hallo@robuusthypotheken.nl

Heb je een andere uitdaging die het gevolg is van deze coronacrisis?

Ook dan beoordelen we jouw individuele situatie en bekijken we hoe we hierin kunnen helpen. Neem contact op via 010-242 1590 of via e-mail hallo@robuusthypotheken.nl

Heb je een Robuust hypotheek aangevraagd?

Een hypotheek aanvragen bij Robuust Hypotheken blijft gewoon mogelijk. We hebben het aanvragen van een nieuwe hypotheek voor jou en de adviseur zo makkelijk mogelijk gemaakt. Neem met vragen over je lopende aanvraag contact op met je adviseur.

Wel zijn er een paar wijzigingen in onze dienstverlening voor het zo veilig en verantwoord mogelijk afsluiten van jouw hypotheek:

  • Wij staan advies op afstand toe. Hetzelfde geldt voor het vaststellen van jouw identiteit. Je adviseur kan je precies vertellen hoe dit werkt.
  • Een digitale handtekening is tijdelijk toegestaan. Als je een hypotheek aanvraagt moeten er een aantal documenten getekend worden. Voor het ondertekenen hoef je dus niet naar je adviseur toe.